YO AMBASADØRER

Emma Martiny
Beskriv dig selv i en enkelt sætning…
Kreativ ildsjæl, der tør forvente mere af livet.

Sundhed er- 
at have overskud til at være den bedste version af mig selv.

Dine træningsvaner kort og godt!
Jeg bevæger mig hver dag – ligesom jeg børster tænder. Det kan være alt fra løb og
HIIT, til styrke, yoga eller en rolig gåtur.

Verdens bedste morgen byder på…
god kaffe, at snooze med min kæreste og en tur i YO!

Jeg har det allerbedst, når jeg…
grønt, økologisk og med sund fornuft – sammen med folk, jeg holder af.

Hvorfor YO?
I YO kan jeg både udfordre og forkæle mig selv. Studiet kan det hele: Jeg kan få
strammere baller, et mere zen sind & hænge ud med en masse søde damer 😉

 

Emily Salomon
Hvem er Emily?
Nogens kone, ‘mor’ til en hund, rejseglad, blogger, skribent, naturelsker, læsehest,
optimist, løber, og stor fan af morgenmad og blomster. Blandt andet…

Sundhed er et komplekst begreb. For mig handler det blandt andet om at…
Være glad og tilfreds i sin krop og sit hovede. Og at passe på kroppen og gøre gode
ting for den. Og aldrig, aldrig køre et strafsystem. Spis kagen og nyd den. Løb turen
og nyd den. Men lad være med at lade det ene være en straf for det andet.

Dine træningsvaner kort og godt!
Jeg har løbet hver anden dag (stort set uden undtagelse) de sidste mange år og de
seneste to år er der blevet lagt lidt til løberiet. Måske jeg egentlig er blevet lidt af
en træningsfreak. Højintensitetstræning på hold, svømning, surf og ski og senest
barre-træning og yoga, som jeg nyder som et mere roligt, men styrke- og
balancefordrende supplement til alt det mere hurtige og action-prægede.

Verdens bedste morgen byder på…
Løbetur/gåtur med min hund. Eller fitness eller yoga. Så et dyp i havet efterfulgt af
morgenmad i lang tid. Fred, ro og avis eller bog. Jeg er ret nem at begejstre.
Skulle det være helt optimalt var morgentræningen surf. Morgenmaden smager 10
gange bedre efter at være blevet banket igennem i bølgerne.

Jeg har det allerbedst, når jeg spiser…
Masser af grøntsager og frugt. Og ordentlig, hjemmelavet mad. Jeg bryder mig ikke om
at gøre det at spise til en videnskab eller et projekt, men jeg vil gerne vide hvad jeg
kommer i munden og at det er lavet på en ordentlig måde/har haft det godt/er godt for
min krop. Jeg har den vildeste søde tand og den sørger jeg for at tilfredsstille.
Jeg tror ikke på afsavn og udelukkelse af store fødevaregrupper. Men det er som regel efter
devisen ‘lidt men godt’.

Hvorfor YO?
Det er en fornøjelse at komme til holdtræning i smukke lokaler, man nærmest har lyst
til at flytte ind i og at kunne ligge og kigge direkte op i træerne og himmelen udenfor.
Jeg kommer også en masse i konventionelle træningscentre og YO er et herligt
alternativ hertil. For slet ikke at tale om at jeg er så begejstret for underviserne,
der er kompetente og vanvittigt inspirerende og guider mig igennem træningsformer,
hvor jeg er helt grøn, men som virkelig gør mig godt.
MARIA BARFOED
Foto Kredit: nakedcph.com

 

Beskriv dig selv i en enkelt sætning…
Korte ben men de kan fandme løbe stærkt

Sundhed er- 
Balance. Prøver at leve 70 % sundt og 30 % efter lyst.

Dine træningsvaner kort og godt!
Jeg ELSKER at træne og jeg gør det helst 4-5 gange om ugen.

Verdens bedste morgen byder på…
Sove længe (men det er godt nok mange år siden) Kaffe og Mads & Monopolet mens
ungerne leger selv og manden tusser rundt i lejligheden.

Jeg har det allerbedst, når jeg…
Husker at mærke efter.

 

Hvorfor YO?
Jeg startede som danser og er nu en yogi. Så at kunne kombinere disse et sted er helt
ideelt for mig.
Johanne Landbo
Beskriv dig selv i en enkelt sætning…
Fuldtidsmodel, naturpige og jordbunden Thybo, der elsker at rejse,
opleve og smage på alle verdenshjørner, til trods for at den lille loftslejlighed
på Grønnegade i Århus indtager førstepladsen over yndlingssteder i verden😊

Sundhed er- 
´
Sundhed er økologi, frisk luft og mindfullness! Jeg tror på, at hvis jeg
det har det godt –
har kroppen det godt, så sundhed for mig er, når jeg har det bedst –
en gåtur ved vesterhavet, et kagebord med familien eller en dejlig
downward-facing-dog en tidlig morgen.

Dine træningsvaner kort og godt!
Jeg er stor tilhænger af at mærke, hvad min krop har brug for. Nogle dage er det
en lang, sej løbetur i naturen, andre dage en afslappet gåtur
med en podcast i ørerne,men langt de fleste dage,
er det en tur i YO-studios,
der holder min krop sund, stærk og smidig. OG glad 😊
Verdens bedste morgen byder på…
… et morgenkys fra min kæreste, Lukas, en skummende matchalatte på havremælk,
en skyfri himmel og en uvished om, hvad dagen bringer.

Jeg har det allerbedst, når jeg…

 

spiser plantebaseret, økologisk og sund mad, har nuppet en dejlig træning tidligt fra
morgenstunden og tilbringer tid med mennesker, jeg holder af❤

Hvorfor YO?
Jeg ELSKER YO’s principper, lyse, lækre lokaler og utallige træningsformer.
Der er altid udfordrende, sjove, afslappende, hårde eller anderledes timer,
som får mig til at komme igen og igen. Jeg er vild med at bruge egen kropsvægt,
at få mindfullness og kropsbevidsthed indkorporeret i træningen og ikke mindst
at træne på hold, som gør, at man måske rykker sig selv en smule mere.
Og så er det SUPERfedt, at Lukas, min stive fodboldkæreste,
også kan komme og få udfordret smidigheden eller hans store lårmuskler
af de sejeste holdtrænere! Det trækker på smilebåndet 😊
Mia Gardum
Beskriv dig selv i en enkelt sætning…
Kreativ Aarhuspige som elsker grøntsager, eventyr i køkkenet og på yogamåtten,
at rejse og at tage sig god tid til tingene.

Sundhed er- 
´
balance – både i tankerne, på tallerkenen og på yogamåtten.

Dine træningsvaner kort og godt!
Jeg forsøger at bevæge mig hver dag – om så det er en lang gåtur eller en
hård yogaklasse. Jeg er af den overbevisning, at træning skal føles godt
og forbindes med glæde istedet for pligt, så det mindset forsøger jeg
altid at have med mig, når jeg bevæger mig.
Verdens bedste morgen byder på…
At vågne uden vækkeur, lave mig en stor matcha latte, have tid til læsning
på sofaen og måske en gåtur, inden dagen for alvor begynder.

Jeg har det allerbedst, når jeg spiser…

 

Masser af grøntsager. Grønt er min primære madgruppe,
som jeg derefter supplerer med bønner, linser, æg, lidt godt fisk
eller en smule økokylling. Det vigtigste er, at råvarerne er af god kvalitet,
og jeg ved, hvor de kommer fra, og hvordan de er blevet produceret.

Hvorfor YO?
Fordi ingen andre træningsstudier og fitnesscentre kan matche
den fantastiske stemning i YO. Det føles som hjem. Og så er en holdplan
med masser af fantastisk yoga ikke at kimse af –
jeg er især vild med Strala lige nu.
Laura Julie Holm
Beskriv dig selv i en enkelt sætning…
Fuldtidsmodel med en stor passion for god mad og sundhed.
Sundhed er- 
´
At passe på sin krop, være aktiv, mærke efter og forkæle sig selv.
Balance.

Dine træningsvaner kort og godt!
Jeg har altid været aktiv, og er glad for at træne. Det sker ca 4-6 gange om ugen;
et godt mix af lange gåture, yoga, barre, shape og løb.
Verdens bedste morgen byder på…
Sove til jeg er udhvilet, gerne en morgentræning og dernæst en langsom morgen
med en kop the, musik og en god hjemmelavet morgenmad

Jeg har det allerbedst, når jeg spiser…

 

Sundt og hvad min krop craver.

Hvorfor YO?
YO er et sted fyldt med smil, god energi og dygtige mennesker.
Der er et godt mix af undervisere og klasser, der passer mig godt.
Er altid glad for at komme til YO, endnu gladere når jeg går derfra.
Christel Winther
Beskriv dig selv i en enkelt sætning…
Fuldtids model, alene mor til en søn på 4 og bor på vesterbro.

Sundhed er- 
At jeg husker at lytte til min krop.

Dine træningsvaner kort og godt!
Jeg har været uden for trænings vaner siden jeg fik min søn og er nu klar til at
komme ind i en god rutine med at få trænet min krop stærk igen:-)

Verdens bedste morgen byder på…
 At sove længe, lave en varm kop kaffe og lege ninja turtels med min søn indtil jeg
langsomt vågner.

Jeg har det allerbedst, når jeg…
Husker  at lave sund mad. Jeg kan være dårlig til det, da alting går meget stærkt i mit
liv.